محل لوگو

دانلود مستند علمی Transcendence man 2009 با زیرنویس انگلیسی (کیفیت عالی 1.3Gb)


دانلود مستند علمی Transcendence man 2009 با  زیرنویس انگلیسی (کیفیت عالی 1.3Gb)

انسان متعالی، زندگی و ایده های Raymond Kurzweil، مخترع و آینده پژوهی را روایت می کند که دیدگاه جسورانه خود را از تکینگی ارائه می دهد، نقطه ای در آینده ای نزدیک که در آن فناوری به سرعت در حال تغییر خواهد بود، که برای حفظ آن باید خود را با هوش مصنوعی ارتقا دهیم. ری پیش بینی می کند که این طلوع تمدن جدیدی خواهد بود که در آن ما دیگر به بدن فیزیکی خود وابسته نخواهیم بود، تریلیون ها بار باهوش تر خواهیم بود و هیچ تمایز واضحی بین انسان و ماشین، واقعیت واقعی و واقعیت مجازی وجود نخواهد داشت. پیری و بیماری انسان معکوس خواهد شد. گرسنگی و فقر جهان حل خواهد شد و ما در نهایت مرگ را درمان خواهیم کرد. منتقدان "ری" را به خوش بین بودن بیش از حد متهم می کنند و استدلال می کنند که خطرات تکینگی بسیار بیشتر از فواید آن است و به پیامدهای آخرالزمانی اشاره می کنند که وقتی ماشین ها به هوشیاری می رسند، ممکن است نتوانیم آنها را کنترل کنیم. چه ایده‌های بحث‌برانگیز Ray برانگیختن هیجان باشد یا ترس، تعصب یا ناباوری، این مستند جاه‌طلبانه برای همیشه دیدگاه شما را به زندگی، مرگ و آینده‌تان تغییر خواهد داد.

فایل ویدیویی جهت سهولت دانلود 4 قسمت شده. بعد از اینکه دانلود تمام شد  فایلهایی که آخرشون z01.zip و z02.zip و z03.zip هست رو Rename کنید و "zip."  رو از اخرشون حذف کنید که نهایتا تبدیل به این اسم خواهد شد:

Transcendent.Man.2009.L1.HDRip.APTEK.z01

Transcendent.Man.2009.L1.HDRip.APTEK.z02

Transcendent.Man.2009.L1.HDRip.APTEK.z03

Transcendent.Man.2009.L1.HDRip.APTEK.zip

بر خلاف فایلهای Rar که همه فایلهای چند تکه شون دارای پسوند Rar هستند. در فایلهای چند تکه Zip فقط فایل آخر دارای پسوند Zip هست.


مبلغ قابل پرداخت 15,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۸ آذر ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 104

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما